wtorek, 3 grudnia 2013

Kolorystyczna metamorfoza

Cześć!

Jakiś czas temu miałam okazje przeprowadzić małą metamorfozę kolorystyczną na włosach mojej koleżanki Andzi.  Zdecydowała się ona zejść ze swoich naturalnie jasno brązowych włosów na jasny złoty blond. Ponieważ każdy włos inaczej reaguje na farbę, postanowiłam zrobić to stopniowo.

Do farbowania użyłam farby fryzjerskiej NOUVELLE dostępnej wyłącznie w salonach fryzjerskich i hurtowniach fryzjerko-kosmetycznych.


 



Przy pierwszym farbowaniu wzięłam kolor 7,3 (złoty blond) i wodę utlenioną 9 %. Włosy wyszły ślicznie złote. Ale że było nam mało, to po miesiącu wybrałyśmy jeszcze jaśniejszy odcień 8,3 (jasny złoty blond) i również wodę 9 %. Tym razem byłyśmy już usatysfakcjonowane.

Kilka słów o koloryzacji i farbie:

Cena farby: ok 18 zł

Nouvelle New Generation to farby z wysokim działaniem ochronnym. Posiadają kompleksy roślinne i inne składniki aktywne, które zapewniają integralność struktury włosa oraz wspaniały kolor.

Farbę zmieszałam w stosunku 1:1, czyli tyle samo kremu koloryzującego, co utleniacza.  Mieszankę nałożyłam na suche, nieumyte włosy i trzymałam przez 40 minut. Po upływie czasu umyłam głowę i nałożyłam odżywkę na 10 minut, żeby zregenerować trochę włosy.

Następnie wzięłam się za obcinanie. Końcówki włosów Andzi były bardzo zniszczone, więc musiałam obciąć ich dosyć sporo, ok 6 cm. Z przodu zrobiłam przedziałek na środku i delikatne "pazurki ". Wysuszyłam i wyprostowałam włosy.


Oto efekt końcowy;)

 PRZED







PO









Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Nie wiem jak jest w rzeczywistości, być może zdjęcia przekłamują. Ale mi włosy "przed" o wiele bardziej się podobają pod względem koloru, kondycji i gęstości. Zdjęcia "po" to dla mnie zmieszczenie włosów. Wydaje się ich mniej oraz kondycja jakby gorsza. O kolorze się nie wypowiadam, bo każdy lubi inny. Chociaż odrost przeraża...
    Pozdrawiam serdecznie, Tuśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zmiana koloru była celowa i jest to kwestia gustu komu się jaki kolor bardziej podoba. Wiadomo, że w rzeczywistości jest on intensywniejszy, ale na jakość zdjęć niestety nie mam wpływu. Natomiast włosy mogą sprawiać wrażenie, że jest ich mniej ponieważ są dobrze wyprostowane i podcięte.

      Pozdrawiam,
      Paulina

      Usuń