poniedziałek, 17 lutego 2014

Aero Volume Mascara - ROZDANIE :)

Hej Kochani :) 
 
Dziś szybka recenzja nowej Aero Volume Mascary firmy Avon. 

Zgodnie z obietnicą mam ją dla Was również do rozdania :)


Oto Mascara: 






Opis działania:

Efekt pogrubionych, lekkich i uniesionych rzęs. Super lekka formuła z cząsteczkami wypełnionymi powietrzem sprawia, że rzęsy są pogrubione, a jednocześnie lekkie i uniesione.
Szczoteczka o unikalnym kształcie z długimi, miękkimi włóknami unosi rzęsy i równomiernie pokrywa je tuszem.



Moja opinia:

Zawsze używałam mojego ulubionego tuszu do rzęs Maybelline w żółtym opakowaniu. I mówiąc szczerze nie spodziewałam się, że Aero Volume Mascara okaże się równie dobra! Naprawdę rzęsy są pogrubione i uniesione. Dodatkowym atutem jest to, że nie są posklejane. Jestem z niej meeega zadowolona. Uważam, że jest naprawdę warta zakupu :)

Cena regularna to 36 zł., ale w katalogu 4 możecie ją dostać za jedyne 17,99 :)


Moje rzęsy po użyciu Aero Volume Mascara:




I tak jak pisałam mam taką jedną Mascarę dla Was :) 

Co zrobić żeby wygrać? To co ostatnio, czyli:

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polubić fanpage PaulaaHairDesign i AVON 
3. Udostępnić na fb informacje o rozdaniu ---> tutaj
 
Zgłaszajcie się w komentarzach uzupełniając ten formularz!!!
1. Obserwuję jako:
2. Lubię/Udostępniam jako:
Macie czas do końca tygodnia, a wyniki w poniedziałek (24 lutego) :)
Trzymam za Was kciuki :)

7 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: oOmarlen
    Lubię i udostępniam jako: Marlena C.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow na Twoich rzęsach wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Naprawdę jestem mile zaskoczona tą mascarą, bo nie spodziewałam się aż takich efektów:) Większość tuszów skleja rzęsy a nie je podkreśla.. Ta jest super :)

      Usuń
  3. 1. Obserwuje: Jussi
    2. Udostępniam: Justyna Smołucha Damian Litwicki

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Miluei ♥
    Lubię jako: Malwina Kop.

    OdpowiedzUsuń