poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Pasemka

Hej :) 

Nie wiem dlaczego, ale non stop trafiają mi się metamorfozy. Nie narzekam, bo uwielbiam to robić:)
Dziś kolejna, tym razem z ciemnych, długich włosów - na półdługie z jasnymi pasemkami.




Nikola przez bardzo długi czas miała długie, brązowe włosy. Ale jak to u nas kobiet bywa, zapragnęła zmiany. Postawiłyśmy na blond i spore skrócenie włosów. Żeby nie zniszczyć ich za bardzo rozjśniłam włosy przez nałożenie wielu pasemek. Użyłam do tego rozjaśniacza firmy MATRIX i wody 6% (na tył głowy) i 9% (na boki i przód). 
Oto efekt końcowy: 








I co sądzicie?:) 

Więcej fryzur już niedługo:)

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Cię, ale pasemka wyszły z mody dawno temu :( strasznie to wygląda, mogłaś postawić na jakieś refleksy... cokolwiek innego niż te równeee paskiii! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez tak myślałam zanim wyjechałam do UK. Tutaj pasemka są wciąż na szczycie najpopularniejszych kobiecych koloryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pasemka <3 i dobrze wykonany zabieg koloryzacji!

    OdpowiedzUsuń