poniedziałek, 18 stycznia 2016

METAMORFOZA SOMBRE

Hejka :*

Kolejne sombre i jednocześnie mała metamorfoza.

Ola przez długi czas miała swoje naturalne włosy i blond dopinki. Znudziły się jej jednak sztuczne włosy i zaczęły przeszkadzać, więc zdjęłyśmy je ustaliłyśmy ze robimy sombre.

Włosy przed koloryzacją, już po zdjęciu dopinek:

 

Najpierw rozjaśniłam końcówki rozjaśniaczem i wodą 9% (firma MATRIX)

Czas był zależny od tego jak się rozjaśnia włos. Końce z założenia chciałyśmy bardzo jasne, tak więc Ola siedziała z tym ok 40 minut. 

Następnie spłukałam rozjaśniacz, umyłam szamponem, wysuszyłam i przystąpiłam do docelowej koloryzacji. 

Odrost i włosy do ok połowy długości: 7NW + 6% woda (MATRIX)
Rozjaśnione końce: toner SPV + 2,8% woda (MATRIX)

Najpierw nałożyłam farbę i potrzymałam ją ok 10 min, a następnie toner, po którym całość trzymałam 20 min. 

Oto efekt końcowy:






Przed i Po:


I jak Wam się podoba ?:) 

Buziaki ;*

5 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba, zmiana bardzo bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana super jednak te końce trochę za jasne, takie nienaturalne. Choć pewnie po kilku myciach mogą wyglądać zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy efekt a włosy widać że odżyły chociaż ja mam uraz do takiego białego blondu. Mam pytanie jeśli możesz to odpowiedz mi. Czy żeby uzyskać ładny ciepły ale jasny odcień blondu przy dłużej ilości siwych włosów trzeba użyć wody 9% czy można 6%. Moje włosy rok temu były bardzo jasne z poziomu 10 na wodzie 9% szok a teraz farba szybko się z nich wypłukuje więc nawet już nie pozwalam farbować długości, która jeszcze miejscami jest taka biała jak końce Twojej klientki.Teraz miałam zrobiony odrost wodą 6% i farbą 9G+N(10)ale wyszedł taki pod żółto rudy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów siwych zazwyczaj wystarcza woda 6% ale jeśli chcesz uzyskać efekt bardzo jasnego blondu będziesz musiała użyć wody 9%. Spróbuj farb z matrixa np kolor 10NW(naturalnie cieply bardzo jasny blond) z wodą 9% albo chlodniejszy blond 9AV lub 10AV(to są chłodne odcienie blondu z dodatkiem szarości i fioletu dzięki czemu prawie całkowicie zapobiegają żółtym refleksom) z wodą 9%. Do tych farb nie musisz już dokładać natury, ponieważ pięknie pokrywają nawet siwe włosy. Pozdrawiam :)

      Usuń