poniedziałek, 18 lipca 2016

NIEBIESKO - FIOLETOWO - RÓŻOWA FANTAZJA

Hejka :*

Jakiś czas temu odwiedziła mnie moja ulubiona fryzjerka Justynka wraz z mężem :) Oprócz tego, że się za sobą mega stęskniłyśmy i w końcu mogłyśmy poplotkować, miałyśmy pewien cel. 

Justynka miała posłużyć mi jako modelka do pracy konkursowej tegorocznego Loreal Color Trophy, kategoria koloryzacja.

Oto przebieg naszej pracy :) 
Korzystając z okazji bardzo dziękuje mojej szefowej Reni za udostępnienie salonu do koloryzacji :)

Początkowe włoski...


Zaczęłam od rozjaśnienia odrostu. Pozostałe włosy były już wcześniej rozjaśniane, a uprzedni toner spłukał się na srebrno-fioletowy odcień, co było dla mnie idealną bazą do wybranego koloru.


Tak sobie pracuje właśnie :)


Rozjaśniony odrost i całość przygotowana do finalnej koloryzacji.


Odrost: Blue + 10N
Środek: Violet + Red + 10N
Końce: Red + Violet + 10N

Na potrzeby konkursu wszystkie produkty użyte do koloru były firmy Loreal Professionnel.


Na drugi dzień spotkałyśmy się już w pełnym składzie z makijażystka i fotografem.
Dziękuje Patrycji Mucha za udostępnienie mieszkania do sesji :)

 

W świetle dziennym taki kolorek <3


Gotowa do sesji zdjęciowej :) 


Efekt końcowy :)




Udana współpraca :)


Nie byłybyśmy sobą jakbyśmy trochę nie poświrowały :D



Bardzo dziękuje za profesjonalną współprace z:

makijażystka: Katarzyna Wierzewska 
modelka (na co dzień fryzjerka): Justynka Wiktor
Oby więcej takich projektów :))

Efekt koloryzacji przed i po: 


Wracając do konkursu... niestety nie udało mi się zakwalifikować do półfinałów. Nie mniej jednak była to świetna przygoda :) Spróbujemy w przyszłym roku ;) 

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Przepiękny efekt koncowy....widząc te zdjęcia naszła mnie chęc na identyczna koloryzacje :) Naprawde śliczny efekt....powinnas była sie dostac do półfinału ://
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jak wróżka teraz dziewczyna wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń