poniedziałek, 28 stycznia 2013

Sposób na francuza, część pierwsza

Francuz- niby banalna i zwykła fryzura, ale wystarczy odrobina wyobraźni i można stworzyć coś naprawdę ciekawego. Dziś postawiłam na prostotę i delikatność. Modelką która użyczyła mi swoich pięknych, długich włosów oraz wykonała makijaż, jest moja przyjaciółka Ola z Just Make Up.

Krok 1
Umyte i wysuszone włosy dokładnie rozczesałam. Następnie wyznaczyłam partie włosów, z której zrobiłam  cienkiego francuza naokoło czoła, od prawego do lewego ucha. W tej części włosy dobierałam tylko od strony czoła, co widać na załączonym obrazku.


Krok 2
Następnie wszystkie rozpuszczone włosy ułożyłam na lewym ramieniu i kontynuowałam zaplatanie warkocza. Tym razem dobierałam pasma tylko od prawej strony, tak by okalały one pozostałą resztę rozpuszczonych włosów. W ten sposób uzyskałam efekt 'siatki' na włosach. Całość zakończyłam kłosem i zawiązałam gumką.

W efekcie końcowym otrzymałam delikatną i subtelną stylizację, idealną praktycznie na każdą okazje.
A jak Wam się podoba? :) 


17 komentarzy:

  1. Rewelacja!! <3 Czekam na tutoriale :))
    I fajnie jakbyś dodała opcję obserwowania, to z chęcią będę obserwować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten francuz to w gumie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna fryzura :) ja zawszę czeszę moją młodszą siostrę w różne takie wymyślne warkoczyki :) ale sama nie lubię takich luźnych fryzur, wolę jak włosy są mocno ściśnięte i nigdzie nie wystają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pisałam u Aleksandry ale się powtórzę że taką fryzurę to bym chciała na swój ślub no jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, zostaję tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jestem typowym beztalencie, ani że nie mam nikogo kto by mi takiego ślicznego francuza zrobił :)

    Zapraszam po kuchenne inspiracje http://www.kulinarnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zazdroszczę talentu i czekam na kolejne fryzurki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze,że Cie ola na swoim blogu wypromowala bo byloby ciezko a tu od razu 1500 wyswietlen ..

    OdpowiedzUsuń
  9. fryzura świetna :) i nie uważam wcale, że Paulina potrzebuje promowania przez Olę, bo jest świetną fryzjerką więc ma zasłużone chyba już te wyświetlenia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mysłalam ze jak juz zostalas wypromowana to chociaz bedziesz tu pisac systematycznie i pokazywac a tu dwa wpisy i koniec ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, już dziś albo najpóźniej jutro pojawi się kolejny wpis. Sesja mnie teraz trochę przytrzymała stąd to opóźnienie

      Usuń
    2. Nie masz co się tłumaczyć, zawsze się znajdzie "anonimowy cwaniak" któremu lub której coś pasować nie będzie!
      Ps. a tak nawiasem to "Nie od razu Rzym zbudowano".

      Usuń