sobota, 2 lutego 2013

Rock your life!

Trwa okres karnawału, dlatego też odważne uczesania i makijaże są jak najbardziej na czasie. Moja propozycja dla was, to irokez z prostych włosów. Modelką była Basia, o pięknych, długich, kasztanowych włosach, a makijaż wykonała oczywiście Ola z Just Make Up.

Krok 1
Umyte i wysuszone włosy dobrze rozczesałam. Następnie dobierałam partie boczne ku szczytowi głowy i robiłam z nich kucyki. Przy takiej ilości włosów wyszło mi ich około pięciu. Każdą partię mocno tapirowałam i podpinałam wsówkami, tak by zakryć wszystkie gumki i stworzyć irokeza. Włosy na czubku głowy powinny odstawać, natomiast boki należy jak najbardziej wygładzić. Można do tego użyć np żelu albo brylantyny. Całość mocno utrwaliłam lakierem do włosów.

Fryzura idealna na wesela i różnego rodzaju imprezy, zwłaszcza karnawałowe. Dobrze dobrać do niej konkretny strój i przede wszystkim makijaż. Niedługo wstawię wersję irokeza z kręconych włosów. 


 ROCK YOUR LIFE !

3 komentarze:

  1. Fryzurę jest świetna! Fajnie by było gdybyś pokazywala jak ja dokładnie wykonywać w miarę mozliwosci krok po kroku,wtedy każda bedzie mogła wykonać sobie sama patrząc na podpowiedzi;)Czekamy;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnaa!!!! :))) uwielbiam taki styl! wygląda rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura jest rewelacyjna! Bardzo mi sie podoba! Dobra robota, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń