piątek, 1 marca 2013

Francuzowy zawrót głowy

Pora na kolejną odsłonę francuzowego świata :) Lubie wymyślać i tworzyć coraz to nowsze upięcia z udziałem warkoczy. Do dzisiejszej fryzury przymierzałam się dwa razy zanim wyszła mi tak, jak sobie wymarzyłam :) Moją modelką była Agnieszka, przyjaciółka z która znam się od najmłodszych lat. Ponieważ wiem, że uczesanie to nie należy do najłatwieszych, specjalnie dla Was przygotowałam tutorial :)


1. Dokładnie rozczesałam umyte i wysuszone włosy.

2. Wyznaczyłam przedziałek naokoło głowy, a włosy od góry związałam w kitkę.

3. Zaczęłam robić francuza od prawego ucha. Dobierałam do niego włosy tylko od strony czoła, co widać na obrazku 4. Ważne jest aby warkocz był umiejscowiony, jak najbliżej przedziałka. W ten sposób zrobiłam go na około głowy i na chwile spięłam gumką.

5. Rozpuściłam spięte na górze włosy i oddzieliłam od nich ponownie przedziałek naokoło głowy,  grubością cieńszy niż wcześniejszy. Pozostałe włosy związałam w kucyk.

6. Na kucyka nałożyłam wypełniacz do koka. Powinien być w odcieniu blond, tak jak włosy Agi, ale że miałam tylko swój brązowy, to musiał mi wystarczyć.


7. Włosy wystające z kucyka rozłożyłam naokoło wypełniacza i przełożyłam przez niego wąską gumkę recepturke. Dzięki temu włosy zostaną na swoim miejscu.

8. Teraz wracamy do Naszego francuza. Zdjęłam z niego gumkę i zaczęłam go dalej zaplatać. Włosy dobierałam już z obydwóch stron (te które oddzieliłam przedziałkiem i te które wystawały mi spod wypełniacza.

9. W ten sposób zrobiłam drugiego francuza naokoło głowy, a warkocz który z niego został zawinęłam dookoła koka. Podpięłam go małą wsuwką.

Oto efekt końcowy :)








I jak Wam się podoba? :) Według mnie prezentuje się rewelacyjnie :)

Buziaki :**

7 komentarzy:

  1. Piękne upięcie, duużo pracy włożyłaś ale efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny efekt, ale sama sobie tego nie zrobię...:/

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcyjnie wykonana fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może nagrasz filmik??????? dużo łatwiej jest jak się ogląda filmik..... prosimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam odpowiedniego sprzętu do nagrania filmiku, ale jeśli będę miała taki do dyspozycji, to obiecuje że nagram jak najwięcej fryzur :)

    OdpowiedzUsuń