poniedziałek, 11 marca 2013

Teatralnie

Hej :)

Przepraszam za tą przerwę ale miałam ostatnio urwanie głowy. Już nadrabiam zaległości ;)

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do współpracy przy tematycznej sesji zdjęciowej. Głównym założeniem było stworzyć na głowie coś niecodziennego i kompletnie odjechanego ;) Zadanie nie było takie proste, ponieważ modelka miała bardzo gęste i długie aż do pasa włosy. Zdecydowałam się zrobić coś w klimacie groteskowym...


Uwierzcie nie łatwo było ogarnąć takie włosy :) Choć fakt, są naprawdę piękne :)


Do mojej fryzury potrzebowałam mocny lakier do włosów, grzebyczek do tapirowania i wsuwki. Wyjątkowo do zdjęć zostały dodane również sztuczne kwiaty na klamerce.

Jak Wam się podoba?:)



Fotograf: Jacek Poprawski

Wiem, że nie jest to zbyt wyjściowe uczesanie. Ale do sesji zdjęciowych o odpowiednim klimacie nadaje się idealnie :)
I powiem Wam szczerze, że całkiem ciekawe doświadczenie tworzyć takie wymyślności z włosów ;)

Buziaki :**


3 komentarze:

  1. wow!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem, dodaję się do obserwatorów;) Zapraszam na mój blog o urodzie aleksandra-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I just met and I love your blog! your photographs are beautiful, so now I'm your follower! luck in your projects! I leave my blog in case you want to follow me!, kisses!
    http://siempremisspetula.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń