czwartek, 12 grudnia 2013

RevitaLash - efekty

Witam Was kochani,

Nadszedł czas na opublikowanie efektów używania odżywki do rzęs marki RevitaLash!

Stosowałam ją przez ponad dwa miesiące i powiem Wam szczerze, że jestem zachwycona rezultatem jaki otrzymałam.
Jak już pisałam wcześniej <link> aplikacja jest bardzo prosta. Wystarczy nanieść odżywkę na umyte i osuszone powieki, jak eyeliner - wzdłuż linii rzęs. Używałam jej prawie codziennie. Bo przyznam się, że sporadycznie zdarzało mi się zapomnieć ;)

Z resztą co tu będę dużo pisać, sami zobaczcie efekty :)

Zdjęcia rzęs przed stosowaniem RevitaLash (od razu przepraszam Was za ich jakoś ale nie dysponowałam wówczas porządnym aparatem):







I moje aktualne rzęsy, po dwu i pół miesięcznej kuracji odżywką RevitaLash:


















Uwielbiam moje rzęsy! Od niedawna jest to chyba ulubiona część mojego ciała :D Nawet przy narysowanej grubej, czarnej kresce rzęsy są mocno widoczne <3

Polecam każdemu, bo naprawdę warto!!!

Produkty marki RevitaLash znajdziecie tutaj: 

http://www.revitalash.com.pl/




Pozdrawiam :**


1 komentarz: