środa, 8 stycznia 2014

Męski fryz

Hej ! :)

Przede wszystkim przepraszam Was za tą dość długą przerwę. Miałam teraz taki zakręcony czas, że woo!!
Ale już wróciłam, wypoczęta i pełna energii :) 

Pierwszy, noworoczny wpis postanowiłam zacząć od czegoś nowego. Mam dla Was małą metamorfozę mojego kuzyna, Krzyśka. Co prawda już 3 raz obcinam go w ten sposób, ale wcześniej nie miałam okazji tego udokumentować.

Oto pierwsza męska stylizacja na moim blogu :)

PRZED










PO













Podoba się? :)

Jak Wam minął Sylwester? :) 

Mój był na maksa zakręcony i trochę spontaniczny ;) Szkoda, że wszystko co dobre, szybko się kończy :(  Teraz muszę czekać cały rok na powtórkę!! ;) 

Buziaki :*



3 komentarze:

  1. bardziej podobało mi się przed cięciem :):):) w długich włosach wygląda świetnie ;d nie ścinaj go więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń