piątek, 28 marca 2014

Powrót do kokardek

Hejka :)

Ostatnio zauważyłam, że wszędzie na internecie przewijają się drobne kokardki z włosów. Na tyle mi to nie dawało spokoju, że postanowiłam się ich nauczyć :) I szczerze mówiąc to naprawdę proste! :) Podstawą jest umiejętność zrobienia francuza.

Chciałabym Wam to opisać ale obawiam się, że nie jestem w stanie tego zrobić w prosty sposób. Przygotuję tutorial przy kolejnej okazji robienia tego elementu :)

A teraz zobaczcie moje efekty :) 






  









Całościowo fryzurka mało wyjściowa, ale jako drobny element do innego uczesania może być idealnym wykończeniem :) 

Buziaki i do zobaczenia :*

3 komentarze:

  1. wow ! ;) pięknie Ci to wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ładnie, ale czasochłonnie :)

    ale BARDZO podoba mi się fryzura z poprzedniego posta, coś własnie takiego chciałabym na wesele :)

    OdpowiedzUsuń