środa, 26 marca 2014

Weselnie

Hejka :) 

Witam Was po baaardzo długiej przerwie spowodowanej moją nową pracą w salonie fryzjerskim i totalnym brakiem czasu na wszystko. Na moje usprawiedliwienie mam nowe dwie fryzurki. Na razie pokaże Wam jedną, typowo weselną :)




Długie i proste włosy Dzelki delikatnie natapirowałam na czubku, a następnie upięłam zaraz nad karkiem. Grzywkę zaczesałam gładko do tyłu i podpięłam ją 3 wkręcanymi kryształkami. Całość mocno utrwaliłam lakierem i gotowe :) Szybkie, proste i wygodne :) 












I jak Wam się podoba? :)

A tu małe co nieco z backstagu ;) 




Aaaaa!! I jak już wspomniałam na początku, niedługo minie miesiąc odkąd zaczęłam pracę w Galerii Fryzur Cosmo. Serdecznie Was zapraszam do salonu, który mieści się na ul. Prażmowskiego 11 (tj. Galeria CH Gołąbkowice) w Nowym Sączu. 

Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. piekny! mam pytanie: jesli masz ta 'glowe z wlosami/manekin' nie wiem jak sie to fachowo nazywa czy mozezs zrobic na nim fryzure jaka miala dzis w ddtvn agnieszka jastrzebska? grzywka delikatna na bok, z tylu wysoki tapir i wlosy lekko podpiete na bok i pofalowane. Marzy mi sie cos takigo do slubu, a to juz za 100 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tej glowki, ale postaram się na dniach zrobic ta fryzurke na ktorej kolezance i ja tu wrzucic :)

      Usuń
  2. Extra fryzura, delikatna i uniwersalna;)
    Zapraszam do mnie
    www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń