czwartek, 28 sierpnia 2014

Coś dla druhny ;)

Hej :)

Piszę jak zwykle w biegu, bo na wszystko brakuje mi czasu ostatnio...
Ale nie zapomniałam o Was! :) 


Tydzień temu odwiedziły mnie trzy druhny po takie same fryzurki. Postawiły na prostotę, bo jest najlepsza :)

Oto one :







Dziś króciutko, ale mam dla Was jeszcze jednego newsa ;) 

Jutro otwiera się nowy salon fryzjerski w Galerii Trzy Korony, w Nowym Sączu. Możecie mnie tam teraz prawie codziennie znaleźć :) 




Z racji otwarcia zorganizowaliśmy tam maleńki pokaz, na który Was serdecznie zapraszam. Ciuchy udostępniły sklepy MEXX i Benetton of colors, makijaż wykonują kosmetyczki Hebe, a czesze ja, Justynka i Kinga. Ruszamy o 18 :)

A teraz uciekam się porządnie wyspać, bo jutro czeka mnie duuużo pracy z modelkami.

Buziaki ! :*

2 komentarze: