czwartek, 18 września 2014

KAPELUSIK

Hejka :)


W końcu troszkę się u mnie uspokoiło i mogę Wam pokazać coś nowego. Otwarcie salonu wyszło super! Razem z Justynką stanęłyśmy na wysokości zadania :) 

Dziś na początek moja nowa "perełka" ;)




Pewnie zastanawiacie się jak to jest zrobione? Dziewczyna ma bardzo gęste włosy do pasa, co zdecydowanie było duuużym atutem. Na początku na czubku głosy wydzieliłam średniej wielkości koło z włosów i zrobiłam kucyka. Następnie wycięłam wzór ronda kapelusza w grubym kartonie tak by dało się go nałożyć na czubek głowy. Dodatkowo przymocowałam go wsuwkami. Kucyk, który teraz znajdował się na środku kartonu zwinęłam i spięłam spinką.




Pozostałe na około głowy włosy zaczęłam mocno wyczesywać  i wygładzać lakierem. Aby efekt był bardziej realistyczny naciągałam włosy mocno pod kapelusz, przypinałam je wsuwkami, a następnie zawijałam na karton. I tak analogicznie dookoła, aż moje rondo z włosów było gotowe:)



Na kucyk, który zrobiłam na początku nałożyłam gruby wypełniacz, lekko natapirowałam włosy i zawinęłam naokoło. Całość mocno utrwaliłam lakierem i nabłyszczyłam. 
I oto taki kapelusik mi wyszedł. 

Wiem, że miejscami jest niedopracowany ale to był mój pierwszy raz, następny już będzie dużo dokładniejszy :)













Mam nadzieje, że się Wam podoba:) 


Te wspaniałe zdjęcia zawdzięczam Kasjopeja , Maciej Karpiel
Serdecznie polecam !



Kolejna fryzurka z otwarcia już niedługo, buziaki :**

2 komentarze: