niedziela, 19 października 2014

IROKEZOWY ZAWRÓT GŁOWY

Hejka :)


Kolejne fryzurki z otwarcia salonu fryzjerskiego w Galerii Trzy Korony. Tym razem będą to trzy odsłony irokeza. Dwa z nich są mojego wykonania i jeden Justynki. 

Pierwszy został wykonany na bardzo długich włosach. Najpierw zakręciłam je lekko na prostownicy, a następnie zaczęłam upinać na kształt irokeza. Robiłam to w sposób niechlujny i odważny, aby nadać fryzurce pazurów. 






Kilka ujęć z pokazu 








Teraz kolej na irokeza, którego zrobiłam Justynce na jej kosmicznych, różowych włosach :D

Rozpoczęłam również od zakręcenia włosów. Boki podpięłam wysoko do góry, a tył zakończyłam luźno zwiniętym kucykiem . 




A tu mój i Justynki kolorowy łepek ;)


Irokez na mojej głowie to dzieło Justynki. Jedna fryzura, a tyle możliwości :) 



Jak widzicie ta z pozoru odważna i agresywna fryzura może nadać się na każdą okazje. Wystarczy zrobić ją w troszkę łagodniejszy sposób, albo urozmaicić chociażby o zwykły kucyk :) 

Na dziś już tyle. Uciekam do łóżka po odrobinę snu, bo padam po całym dniu w pracy.
Na jutro przygotowałam dla Was małe rozdanie ;) wypatrujcie wpisu :) 


Buziaki ;*

1 komentarz: