środa, 23 marca 2016

DEKOLORYZACJA Z CZARNYCH NA CIEMNY BLOND + OLEJEK TCA

Hejka :*

Wracam do Was z nowościami. Tym razem tematem głównym innowacyjny olejek TCA firmy POWERTOOLS i dekoloryzacja czarnych włosów. 

Najpierw kilka słów o olejku...
Kilkanaście kropel dodanych do rozjaśniacza lub farby skraca czas koloryzacji nawet o połowę i jednocześnie bardzo mocno nawilża i odżywia włosy. Dodatkowo utrwala kolor i sprawia, że włosy są miękkie, lśniące i jedwabiste. Wszystko to zawdzięczamy 3 składnikom olejku:  
Olej Mineralny
Olej Jojoba
Witamina E

Pora na dekoloryzacje. 

Klientka miała czarne włosy tylko przez ok 3 miesiące, dzięki czemu było duże prawdopodobieństwo na ładne zdjęcie koloru. 
Użyłam do tego rozjaśniacza na wodzie 9% firmy Matrix i olejku TCA.  
Mieszankę nakładałam tylko na pofarbowane włosy, odrost omijałam.
Czas kontrolowałam sprawdzając włosy na bieżąco, ale trzymałam to ok 40 minut.


Włosy rozjaśniły mi się bardzo ładnie dzięki czemu mogłyśmy iść w blondy, tak jak chciała klientka.
Wybrałyśmy 8M firmy Matrix, do której dołożyłam trochę natury 8N aby kolor wyszedł równomierny.
Oto efekt końcowy:





Jak widać niżej mimo mocnej ingerencji chemicznej włosy nie ucierpiały. Olejek TCA spełnił swoje zadanie bez dwóch zdań :)


 I jeszcze raz przed i po:

I co wy na to? 
Buziaczki i kisski ;**

3 komentarze:

  1. Żałuję że to nie u Ciebie robiłam dekoloryzację :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna robota! :) ja tez zdecydowalam sie na dekoloryzacje i wybralam galerie fryzur da vinci w poznaniu (na trauguttta) jedyny salon, ktoremu ufam i z ktorego zawsze wychodze zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń