wtorek, 5 kwietnia 2016

SOMBRE HAIR

Hejka :*

Tydzień temu na święta Wielkanocne razem z narzeczonym wybraliśmy się do rodzinki w Brukseli :) Intensywny i mega pozytywny weekend :D 
Oczywiście nie próżnowałam w moich włosowych przygodach i korzystając z okazji zrobiłam kolorek kuzynce mojego Miśka. 

Nati to taka szalona i pozytywna osóbka jak ja :P Wieczorny chilloucik, komedia w TV, lampka wina i.... farbujemy :D

Oto włoski PRZED:


 Naturalny dość spory już odrost, niżej farba na poziomie średniego brązu i gdzieniegdzie pozostałości po pasemkach przykryte w większości farbą.

Naszym celem było rozjaśnienie pewnych partii włosów tak, by odrost mógł dalej rosnąć i wyglądać naturalnie z całością. Dlatego też zdecydowałyśmy się na sombre.

Do koloryzacji użyłam rozjaśniacza firmy Matrix i wody 6%. Mieszankę nakładałam na sreberkach, na co drugim paśmie włosów. 

Oto efekt końcowy:





I jeszcze raz przed i po: 





I jak Wam się podoba? :) 

Buziaczki ;*

2 komentarze:

  1. Widać, że do urody tej dziewczyny pasuje sombre :) włosy wyglądają dużo bardziej świeżo, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Ja chyba nigdy nie osiągne takiego koloru. Dół mam rozjaśniany i do góry ciemniej fryzjerka mi rozjasniała beljażem niestey nie podoba mi sie to bo pasemka sa zimnego blondu i sie gryzą. Jest szansa jeszcze zejść do ładnego sombre?

    OdpowiedzUsuń