sobota, 9 lutego 2013

MICKEY MOUSE

Pozostajemy w klimacie karnawałowym. Macie ochotę na odważne i oryginalne uczesanie? Dziś prezentuje Wam dużą i bardzo efektowną kokardkę. Co prawda zrobiłam ją już jakiś czas temu, ale nie miałam możliwości się nią z Wami podzielić. Po obejrzeniu różnych tutoriali kokard, postanowiłam spróbować własnych sił. Spotkałyśmy się z Ola i wzięłam w obrót jej włosy. Efekt był zdumiewający i bardzo zadowalający. Z resztą oceńcie same :)

Krok 1.
Umyte i wysuszone włosy dokładnie rozczesałam. Przedziałek wydzieliłam głęboko od boku, tak by grzywka przechodziła przez całe czoło. Mocno natapirowałam włosy pod grzywką i utrwaliłam lakierem. W przeciwnym razie mogłyby wrócić do pierwotnego ułożenia.

Krok 2.
Wszystkie włosy związałam wysoko w kucyka. Z tyłu starałam się je jak najbardziej wygładzić.

Krok 3.
Włosy z kucyka podzieliłam na trzy części: jedną, najcieńszą na samym środku (ona będzie dla mnie środkiem kokardy) oraz dwie pozostałe na pół. Tą najcieńszą część nałożyłam na przód i spiełam wsuwką, jak najbliżej gumki od kucyka. Na razie nie będzie mi ona potrzebna. Pozostałe dwie części, każdą osobno mocno natapirowałam od strony tylnej, natomiast od przodu wygładziłam grzebieniem i oczywiście utrwaliłam lakierem. Takie sztywne pasma podpięłam wysoko po bokach, końce zawijając w kierunku kucyka. W ten sposób uformowałam boki kokardy.

Krok 4.
Pora na moje najcieńsze pasmo, które podpiełam z przodu wsuwką.  Nawinęłam je do tyłu, tak że w całości zakryło gumkę od kucyka i utworzyło środek kokardy.


Krok 5.
Włosy, które zostały mi z tyłu zakręciłam na lokówce, tak że uformowały się dwie "wstążeczki". Jeśli komuś taka wersja się nie podoba, można te włosy wsunąć do wnętrza boków kokardki i utrwalić lakierem.

Do tak wyjątkowej fryzury konieczny jest dobrze dobrany makijaż. Tu wykonała go Ola z Just Make Up .

Stylizacja idealna na karnawał. 


Wiem, że z opisu wykonanie takiej fryzury może wydawać się bardzo trudne. W rzeczywistości jest to jedno z prostszych uczesań. Obiecuje, że już niedługo zrobię tutorial mojej kokardy i podziele się nim z Wami.

Buziaki:*

4 komentarze:

  1. Cudna fryzurka i makijaż tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przodu ładnie, z tyłu takie kołtony. Niechlujnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita! moja ulubiona fryzurka :) uważam, że wykonanie najlepsze jakie kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń