środa, 13 lutego 2013

Walentynki z francuzem ;)

Hej :)
Jutro walentynki i z tej okazji mam dla Was fryzurę idealną na tą okazje :) Delikatnie, zmysłowo i uwodzicielsko... czyli podwójny francuz naokoło głowy oraz wychodzące z niego swobodne loczki. Moją modelke Basie już znacie, z wcześniejszej rockowej stylizacji. Makijaż to oczywiście dzieło Oli z Just Make Up

Krok 1.
Dobrze rozczesałam włosy i wyznaczyłam przedziałek na boku. Basia ma długą grzywkę więc łatwo będzie mi ją wpleść do francuza. Następnie włosy nad lewym uchem (po stronie grzywki) podzieliłam na połowe i z górnej części zaczęłam robić warkocza.


Krok 2.
Dobierałam do niego grube pasma włosów z czubka głowy. Wplatałam je tylko do górnej części warkocza i nie doplatałam ich do niego, tylko wypuszczałam dołem. W praktyce jest to bardzo proste. W ten sposób doszłam do drugiego ucha i chwilowo związałam warkocz gumką. Podobnie postąpiłam z dolną częścią włosów znad lewego ucha, jedynie z tą różnicą, że pasma które dobierałam były tymi które wcześniej wypuszczałam z warkocza wyżej.
Krok 3.
Następnie połączyłam obydwa warkocze w jeden i owinęłam go nad grzywką, tworząc coś w rodzaju opaski. Spiełam go wsuwką do mojego górnego warkocza z boku, co widać na pierwszym zdjęciu.
Krok 4.
Pozostałe rozpuszczone włosy zakręciłam na prostownicy uzyskując delikatne loki. Całość mocno utrwaliłam lakierem i voila! Fryzura gotowa :)
I jak Wam się podoba? 
Udanych walentynek ;)

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Przepiekna fryzura, ale obawiam się, że samemu będzie ja trodno zrobić...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Samemu faktycznie mogłoby być ciężko. Warto poprosić kogoś o pomoc, chociaż przy tylnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super fryzurka :) modelka ma piękne włosy :)





    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna fryzura! :) W odrobinę przerobionej formie wypróbowałam na kuzynce i wyglądała rewelacyjnie! :D

    OdpowiedzUsuń