wtorek, 15 października 2013

Klasycznie

Witam Was moi drodzy :)

Miniona sobota była dla mnie bardzo pracowita. Trafiło mi się aż 6 czesań na wesele. Kilka z nich sfotografowałam i chciałabym Wam je pokazać :)

Pierwsza pod moje ręce trafiła Marcelina, która ma piękne, długie blond włosy. Z racji tego, że fryzura miała pasować do sukienki z zabudowaną górą, postanowiłyśmy je wszystkie spiąć.



Opis fryzury:

Najpierw oddzieliłam fragment grzywki i boki, a pozostałe włosy zaczesałam na tył i lekko podtapirowałam. Z pozostawionych pasemek na bokach początkowo zrobiłam francuzy, które później zakończyłam warkoczami.


 

Włosy z tyłu głowy zawinęłam na dłoni formując klasyczny i prosty koczek, który upięłam wsuwkami. Następnie dwa zaplecione warkocze ułożyłam na górnej krawędzi koka i podpięłam je wsuwkami. Ich zakończenia ukryłam wewnątrz koka. Pozostawioną wcześniej grzywkę podtapirowałam i wyprostowałam. W ten sposób uzyskałam zamierzoną fryzurkę.
I jak Wam się podoba? :)






Już niedługo kolejna sobotnia stylizacja.

Buziaki :**

5 komentarzy:

  1. Fryzury były genialne i przetrzymały całe wesele, aż do samego rana! Dziękujemy Paulinko :D K.G. i M.G

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura jest rewelacyjna! Zazdroszczę talentu w rękach :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fryzura :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowna fryzura :)

    Szukasz nowinek dotyczących pielęgnacji i koloryzacji włosów? Zapraszamy na naszego bloga i do sklepu internetowego http://epelo.pl/

    OdpowiedzUsuń