niedziela, 27 października 2013

Kasztanowa Kokosowa

Hej Kochani !

W końcu doczekaliśmy się przepięknej jesieni :) Te wszystkie kolory na dworze spotęgowane dodatkowo promieniami słońca... mmm istna bajka! :) Moja przyjaciółka Paulina (przez wszystkich nazywana Kokos;) poddała się tej pozytywnej atmosferze i postanowiła zmienić kolor włosów na bardziej jesienny.

Nasz wybór padł na farbę firmy MATRIX: kolor 5bc jasnobrązowy miedziany brąz, woda utleniona 6%

Cena farby: 28zł
Cena małej wody 6%: 5 zł

Mieszankę przygotowałam w proporcji 1:1, czyli tyle samo farby i wody. Ponieważ tubka z farbą jest duża (90ml), wykorzystałam tylko jej połowę. A więc 45 ml farby i 45 ml wody 6%. Dokładnie to wymieszałam, aż do uzyskania jednolitej konsystencji. Następnie zrobiłam przedziałek na środku głowy i zaczęłam nakładać farbę pasmo po paśmie od góry do jednego ucha, następnie do drugiego ucha i na końcu od czubka, aż po kark. Ponieważ zmieniałyśmy całkowicie kolor włosów, nie musiałam czekać, aż farba pokryje odrosty tylko od razu nałożyłam ją na całość i pozostawiłam na 40 min.

Po upływie czasu umyłam kokosowi włosy szamponem i nałożyłam odżywkę na 5min. Następnie wymodelowałam jej włosy i delikatnie podprostowałam.

Pora abyście i Wy zobaczyli efekty :)

                                               PRZED

 





                                                PO













I jak Wam się podoba? :) 

Buziaki :**

3 komentarze: