niedziela, 20 października 2013

Zakręcona

Hejka:)

Jak Wam mija ta przepiękna niedziela? :) Pogoda dopisuje i aż ciężko wysiedzieć w domu. Ale zanim ruszę na spacer mam dla Was kolejną obiecaną fryzurkę.

Tym razem modelka sama wymyśliła sobie uczesanie i musiałam poddać się jej wizji;) 


Opis fryzury:

Włosy na czubku głowy delikatnie podtapirowałam i zaczesałam gładko do tyłu. Następnie zaczęłam robić francuza dobieranego tylko do jednej strony. Po zapleceniu go do końca podwinęłam go do góry, jak widać na obrazku niżej.



Pozostałe włosy zakręciłam na prostownicy i bardzo delikatnie podpięłam do boku. Grzywkę ułożyłam na bok, tak jak chciała modelka.

A oto efekt końcowy :)




Pozdrawiam Was serdecznie i uciekam na voyage  ;)

Buziaki :**

2 komentarze:

  1. Niezwykle efektowna :)

    Szukasz nowinek dotyczących pielęgnacji i koloryzacji włosów? Zapraszamy na naszego bloga i do sklepu internetowego http://epelo.pl/

    OdpowiedzUsuń