niedziela, 10 listopada 2013

Eliksir pogrubiający włosy

Witam Was moi drodzy:)

Przygotowałam dla Was recenzje jednego z najlepszych kosmetyków, jaki zdarzyło mi się ostatnio używać.
Eliksir pogrubiający włosy marki Indola Innova Setting to rewolucyjny fluid mający za zadanie nadać włosom objętość i blask.




Preparat ma płynną konsystencję, dzięki czemu bardzo łatwo się go aplikuje. Po wysuszeniu włosy są znacząco uniesione u nasady, przez co wydaje się, że jest ich więcej. Efekt jak po użyciu pianki do włosów tylko bardziej trwały. Jak dla mnie rewelacja!

Sposób użycia:

Płyn należy nałożyć na umyte i osuszone ręcznikiem włosy przed suszeniem.

Zalety:
  • unosi włosy u nasady
  • nadaje objętość i blask
  • utrzymuje się nawet do kilku dni
  • ma delikatny i przyjemny zapach
  • jest bardzo wydajny
  • łatwy w użyciu
Minusy? BRAK!

Początkowo bałam się, że skleja włosy ponieważ podczas suszenia wydawały się być trochę twarde. Ale wystarczyło je rozczesać, żeby zobaczyć zdumiewający efekt bujnej fryzury.

Idealny kosmetyk dla włosów cienkich i przyklapniętych, jak moje. W końcu nie muszę ich tapirować u nasady. Wystarczy, że przed suszeniem nałożę odrobinę fluidu pogrubiającego i od razu moje włosy stają się optycznie grubsze. Dodatkowym atutem jest to, że pięknie się błyszczą.


Producent: INDOLA
Cena: 33,99 zł
Pojemność: 150 ml
Konsystencja: fluid
Siła utrwalenia: 4/5

Skład:

Aqua (Water), Alcohol denat., Chitosan Lactate, Hydroxypropyl Guar, VP/Methacrylamide/Vinyl Imidazole Copolymer, PEG-12 Dimethicone, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Quatemium-80, Panthenol, Parfum (Fragrance), PEG-14M, Phenoxyethanol, Benzophenone-4, Methylparaben, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional

Preparat dostępny na stronie:
www.hairstore.pl/indola-innova-setting-eliksir-pogrubiajacy-wlosy-150ml-p3315.html


http://www.hairstore.pl
 
Z czystym sumieniem polecam go każdemu. W mojej łazience zagości już na stałe.

Buziaki:*

5 komentarzy:

  1. ciekawy, choć wolę inne sposoby:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli unosi włosy u nasady to jest całkiem fajny :)
    Ciekawa jestem jego składu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak minusów brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minusem jest alkohol ktory wysusza wlosy

    OdpowiedzUsuń