piątek, 1 listopada 2013

Burza loków

Cześć kochani :)

Przygotowałam dla Was fryzurkę idealną na weekendową imprezkę :) Loki, duużo loków :)
Moją inspiracją była jedna z najlepszych współczesnych piosenkarek - Beyonce Knowles


Opis fryzurki:

Wykonanie nie jest bardzo skomplikowane, jak się pewnie domyślacie. Cała sztuka polega na tym, żeby włosy kręcić nie na lokówce, tylko na prostownicy. Wówczas nie są one takie spiralne, tylko bardziej naturalne. Kiedy zakręciłam już wszystkie włosy, zabrałam się za ich tapirowanie. Chciałyśmy uzyskać burze niesfornych loków. Całość utrwaliłam lakierem i fryzurka była gotowa :)




Makijaż to oczywiście dzieło Oli z Just Make Up.





 





Uciekam zbierać się na imprezkę, a Wam życzę zakręconego weekendu ;)
Buziaki :**

4 komentarze:

  1. Mnie bardziej przypomina tą laseczkę z Lekarzy :D
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna. masz idealną twarz do takich fryzur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, a makijaż jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń