czwartek, 19 września 2013

Princesska

Hej:*

Tym razem modelką, która użyczyła swoich pięknych włosów była moja przyjaciółka Aga :)

Zdjęcie 1. Umyte i wysuszone włosy porządnie rozczesałam. Przedziałek zrobiłam na środku głowy.

Zdjęcie 2. Wyznaczyłam pierwszą sekcje włosów od karku i zaczęłam kręcić pasmo po paśmie na prostownicy. Zrobiłam to w celu nadania im większej objętości. Uzyskałam dzięki temu delikatne loki widoczne na trzecim obrazku.





Zdjęcie 4. Następnie założyłam opaskę na gumce. Aby nie uciekała mi ona z głowy (tego typu opaski lubią się zsuwać) przymocowałam ją po obydwóch bokach wsuwkami (obrazek piąty).

Zdjęcie 6. Kiedy opaska była już wystarczająco stabilna, zaczęłam nakładać na nią pasma zakręconych włosów. W ten sposób schowałam w niej wszystkie włosy i otrzymałam fryzurę princesske. Oczywiście to nie jest jej fachowa nazwa, ale mi osobiście przypomina uczesanie księżniczki :)

Krótsze włosy, które zostały z przodu zawinęłam na prostownicy, tak by okalały twarz.

Efekt końcowy to delikatne i subtelne uczesanie.

A Wam jak się podoba? :)


                                                                            Buziaki :**

3 komentarze:

  1. Śliczna fryzura <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ładnie, choć ja bym nie kręciła włosów;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fryzurka! Szkoda, że mam dwie lewe ręce do takich upięć :)

    OdpowiedzUsuń