poniedziałek, 9 września 2013

Żmijka zygzakowata ;D

Witam Was moi kochani :*

Nadchodzi nieuniknione... koniec wakacji:( Przynajmniej dla Nas studentów :p To najwyższy czas na realizacje ostatnich szalonych, letnich pomysłów - również tych na głowie ;) Tak było w przypadku mojej koleżanki Kasi. Spotkałyśmy się przypadkiem, bo byłam umówiona na farbowanie jej siostry. Kaske nagle natchnęło i trzeba było zrealizować jej wizję ;)

Początkowo Kasia wyglądała tak:



 Krok 1.

Oddzieliłam z tyłu głowy partie włosów od ucha do ucha i zgoliłam je na długość 6mm.

Krok 2.

Następnie wygoliłam maszynką na zero podwójny zygzakowaty wzorek. Było to nie lada wyzwanie, ponieważ nie mam specjalnej wąskiej nakładki do robienia wzroków, tylko zwykłą klasyczną. Włosy pomiędzy wzorkiem zafarbowałam na czerwony kolor.


Krok 3.

Żeby jeszcze bardziej zaszaleć i ożywić jaśniutke włosy Kasi, postanowiłyśmy dorzucić trochę koloru na grzywkę. Oddzieliłam górny fragment grzywki, a pozostałe włosy od spodu pokryłam czerwoną farbą.


Odważnie prawda? ;)


A Wam jak się podoba ? :) 

Buziaki :**

6 komentarzy:

  1. o kurcze - odważna metamorfoza ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Ale sama w życiu bym aż tak nie zaszalała ;( nie jestem aż tak odważna

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak odważnie, ale ja również bym się nie odważyła ;) Pozdrawiam http://www.mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sobie tak never nie zrobiła, chujowo fest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem czy ta fryzura to oznaka odwagi, czy też głupoty

      Usuń
  5. Masz mordeczke jak koń torbeczke, hihi :*

    OdpowiedzUsuń