poniedziałek, 16 listopada 2015

ODROST KONTROLOWANY

Hejka :)

Powracamy do koloryzacji.
Dużo się teraz pojawia bardzo jasnych odcieni blondu. Od białych szarości po platynowe mokki i złota. 
Ostatnio miałam klientke, która bardzo chciała zejść na ciepłą platyne, przy zachowaniu swojego ciemnego odrostu. 
Nie ma problemu, działamy ;) 

Rozjaśniłam włosy rozjaśniaczem na wodzie 6% (nie potrzebowałam mocniejszej wody, ponieważ włosy były wcześniej już rozjaśniane do jajecznych rudości).
Mieszanke nakładałam tak, aby pozostawić nierównomierny odrost. 

Oto co wyszło (zdjęcie na mokrych włosach) 


Na wysuszone włosy nałożyłam kolor SPGV Matrix Color Sync. Oczywiście ominęłam odrost. Color Sync to tonery, które trzeba bardzo dokładnie nałożyć. Pozwalają one na uzyskanie praktycznie każdego odcienia blondu, pod warunkiem, że włosy są odpowiednio rozjaśnione. 

Ten rodzaj farby trzymamy tylko 20 minut. Oto efekt końcowy:





I co wy na to? 

Tutaj jeszcze raz w skrócie:


Klientka bardzo zadowolona i szczerze mówiąc ja też ;) Wyszło naprawde ślicznie! :) 

Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Pomimo, że blondy należą do ciężkich koloryzacji pięknie wyszło i to jeszcze na słabej wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień taki trudny do uzyskania. Gdzie można kupic te tonery ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matrix color sync, dostaniesz je w hurtowniach fryzjerskich albo w internetowych sklepach fryzjerskich :)

      Usuń
  3. Ajajajaja, fryzjer mógł lekko pofalować też resztę, bo tak wygląda dziwnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fale z przodu były na żądanie klientki. Moja wersja końcowa obejmowała proste włosy po całości ;)

      Usuń
  4. Witam, jaka woda była dodana do tonera?

    OdpowiedzUsuń