poniedziałek, 30 listopada 2015

UPIĘCIE Z LOKÓW

Hejka ;) 

Wiecie, że najbardziej na świecie w moim zawodzie uwielbiam czesania prawda?;) 

Fryzurka, którą mam dla Was dzisiaj jest idealna zarówno dla Pań Młodych, jak i na wesela, imprezy wieczorowe, bankiety, randki i w ogóle różne wyjścia :)


Góra mocno podtapirowana, włosy zakręcone na prostownicy i lekko utrwalone lakierem. 
Tył upinam do boku, jak pokazuje zdjęcie wyżej. Pozostałe włosy z boków dopinam do tyłu tworząc maleńkie różyczki. I gotowe :) 








Nie tak dawno miałam okazje czesać identycznie moją przyjaciółkę Asie O. (wcześniej B. :) na jej wesele. To był dla mnie zaszczyt :D Tym bardziej, że byłam świadkową :) 
Asia pozdrawiam Ciebie i Rafała serdecznie i z chęcią wróciłabym na Wasze wspaniałe wesele :D 



Kisski :*

2 komentarze: