wtorek, 17 listopada 2015

OMBRE :)

Hej:) 

To znowu ja :D 
I kolejna odsłona ombre :D

Tym razem wzięłam w swoje ręce włosy Julki. 

Rozmieszałam rozjaśniacz z 9% wodą i zaczęłam nakładanie od tyłu głowy. Robiłam to sposobem jednego z najpopularniejszych ostatnio fryzjerów - Guy Tang.
Oto jego praca i moja inspiracja: 


Gdy widziałam, że włosy są już wystarczająco rozjaśnione umyłam je szamponem i wysuszyłam. Następnie na same końce nałożyłam toner aby nadać końcówką bardziej platynowo-złoty odcień. Trzymałam go 20 minut, a następnie umyłam włosy i wykończyłam fryzurę.

A oto moja praca: 



Uwielbiam koloryzacje tym sposobem, ponieważ zawsze wychodzi idealnie :) 
Łagodne przejście i piękny kontrast kolorów. 

Myślę, że efekt jest naprawdę dobry:) 


A wy co sądzicie? 

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Terz uwielbiam tego fryzjera☺ A efekt perfekcyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardziej jak sombre, niż jak ombre ;) mogłaś wystylizować jeszcze włosy w delikatne fale, to podkreśliłoby piękne rozjaśnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każda klientka lubi kręcone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń