wtorek, 10 listopada 2015

Rose hair up / Róża z włosów

Hej :)

Dawno nie było upięc, prawda?
Pora nadrobić ;)

Ostatnio w internecie pojawia się wiele kwiatowych motywów na włosach, jak wianki, spinki, róże...

Dziś zrobiłam dla Was właśnie taki kwiatuszek z włosów:) 


Wykonanie:

Włosy podzieliłam na 3 sekcje: tył oraz boki. Tył upięłam średnio wysoko w kucyk. Następnie włosy z kucyka podzieliłam na 3 pasma. Pierwsze spryskałam lakierem, wyprostowałam (aby było sztywne) i uformowałam środek róży. Pozostałe dwa pasma zapletłam w warkocze, z których po jednej stronie bardzo mocno wyciągałam plecionki. Utrwaliłam je lakierem i zawinęłam naokoło, tak by uformowały się płatki kwiatu. 


Włosy z przodu mocno natapirowałam i ułożyłam w łagodną falę na prawy bok. 



Pozostałe pasmo włosów z lewej strony wygładziłam i dołączylam do reszty włosów z prawej strony.


Końcowy efekt wyszedł bardzo elegancko i ekstrawagandzko. Fryzura idealna na eleganckie wyjście.
Mam nadzieje, że się podoba:)



Buziaki :*

2 komentarze: