czwartek, 18 lutego 2016

MOKKA BLOND

Hej Kochani :) 

Platynki w modzie ;) Coraz więcej mamy dostępnych ich różnych odcieni.
Dziś pokaże Wam przepiękne bardzo jasne blond mokki.


Mokka Blonde to inaczej beżowy blond albo jak niektórzy mówią truskawkowy blond. 
Kiedyś nierealny do uzyskania - Dziś jeden z najbardziej pożądanych :)

Niestety nie zrobiłam zdjęcia włosów "Przed", ale były to rozjaśnione końce w odcieniu ciepłej platyny i naturalny odrost na poziomie 7 (ciemny blond-jasny brąz). 

Zmieszałam rozjaśniacz z wodą 6% i nałożyłam na odrost. 
Po upływie ok 20 minut widząc, że efekt jest zadowalający spłukałam go i umyłam tylko raz szamponem. Nie nakładałam odżywki. 

Następnie wysuszyłam włosy i nałożyłam na całość toner 10M firmy Matrix. Trzymałam go 20 minut. 

Oto efekt końcowy :)





A Wam podobają się takie blondy? :) 

XOXO :*

2 komentarze:

  1. Śliczny kolor,marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyłam o blondzie, jednak jestem z urodzenia szatynką i totalnie mi nie pasuje :) Ale pomarzyć można ;) Kolor jest przepiękny ;) -Marta

    OdpowiedzUsuń