poniedziałek, 8 lutego 2016

NA RUDO I NA KRÓTKO

Hejka :)

Przez cały grudzień miałam ręce pełne roboty i dopiero teraz przygotowuje dla Was posty z fryzurkami z tamtego okresu. Dziś krótkie i konkretne cięcie oraz żywy rudziutki kolorek :) 


Tył głowy wygoliłam maszynką cieniując go od 12 do 3mm. Pozostałe włosy z tyłu uformowałam w kopułkę. Ponieważ Sylwia ma bardzo gęste włosy, pozwoliłam sobie je mocno wycieniować. 



Przód to delikatna asymetria. Jeden bok zakończyłam mniej więcej w połowie ucha.


Natomiast drugi bok jest odrobinę dłuższy i kończy się ok 2 cm za uchem. 


Przód również został wycieniowany, aby nadać fryzurze dynamiczności i ułatwić klientce późniejsze układanie włosów. 

Kolor który nałożyłam na całość to moje ulubione 8CC firmy MATRIX oraz zaledwie 2 kropelki pomarańczowego pigmentu również firmy MATRIX. Farbę trzymałam 40 minut. 


I jeszcze raz całość :)





I co wy na to?:)

Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Mega kolor i strzyżenie😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo Paulina jest najlepsza 😘

    Kocham ten rudy!! I juz odliczam dni do nastepnego malowania 😀😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo Paulina jest najlepsza 😘

    Kocham ten rudy!! I juz odliczam dni do nastepnego malowania 😀😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze co moze spotkać fryzjerkę to zadowolony klient:) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chętnie chciałabym mieć taką fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń