środa, 10 lutego 2016

SZARE TONERY

Hej :)

Dziś trochę o szarych kolorach. 

Jedni farbują włosy żeby ukryć swoje naturalnie siwe inni farbują żeby mięć specjalnie siwe :D 
I zrozumcie tu kobiety ;) 

Szarości są teraz równie popularne co platyny. 

Pokaże Wam jedną z moich klientek, która zdecydowała się pójść za trendami włosowymi :) 

Oto włosy przed koloryzacja:



Niestety aby uzyskać szarości włosy muszą być dobrze rozjaśnione, nie mogą być żółtorudawe. 
Przygotowałam rozjaśniacz firmy MATRIX z woda 9% i nałożyłam na włosy omijając odrost. Dopiero jak kolor był prawie idealny, przeciągnęłam rozjaśniacz na odrost i trzymałam jeszcze ok 15 minut. 
Spłukałam, umyłam szamponem i nałożyłam proteiny. Po upływie ok 10 minut spłukałam je woda i wysuszyłam włosy.

Niestety nie zrobiłam zdjęcia na tym etapie. 

Przygotowałam tonery firmy MATRIX Color Sync mieszając 10A i 8A w proporcjach 3:1 i nałożyłam na całe włosy. 
Trzymałam kolor 20 minut a następnie umyłam włosy, wysuszyłam i wykończyłam fryzurę. 

Efekt końcowy :)




I jeszcze raz przed i po:


To się nazywa zmiana :D 

Buziaki :**

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło.Kochana czy zdradzisz z jakiej firmy jest wyzej wymieniony toner?
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę sie, ze sie podoba:) tonery jakich użyłam sa firmy MATRIX color sync :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szare włosy są teraz super-modne.. nie wiem czemu, mi tam się te kolor na głowie nie podoba :D ale wykonanie świetne :) Ps. jestem 100 obserwującą, gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy toner firmy MATRIX Color Sync 8A przed polozeniem na wlosy musi byc rozmieszany z oksydantem?Jezeli tak to ile procentowym?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosuję MATRIX Color Sync 8A z oksydantem 3% lub 2% średnio raz na miesiąc - tworzy subtelne refleksy tam gdzie siwe, nie niszczy włosów i daje efekt naturalnego ciemnego blondu w chłodnym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy w tej koloryzacji był użyty matrix color sync 8a ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może to przez światło, ale ja widzę zielony odcień

    OdpowiedzUsuń